අනේ ජනේ ඉඳල ඉඳල අල්ල ගත්තේ ඇමක් නේද, කෑමක් කියල?

Posted on February 26, 2009



ගෑණු සිතන්නේ පිරිමි හිතන විදිහට නොවේ. ඇත්තටම ගෑණු පිරිමින්ට වඩා මහ පොළොවේ පය ගසා ගෙන ජීවත්වන කොටසකි.

පිරිමින්ගේ මොළයට අසු නොවන ඉවක් උන්ට තිබේ. ඒ ඉව හැම විටම නිවැරදි නැතත් ජීවත්වීමට එය පිරිමි සිතිවිලිවලට වඩා වැඩි උදව්වක් ගෑණුන්ට සපයයි.

ඵිරිමි ආගම ගැන සංවාද පවත්වද්දී මුණිවත රකින ගෑණු පන්සලේ වතාවත් කරන කටයුතු වලදී පිරිමින්ට වඩා ඉදිරියෙන් සිටිති. ඵිරිමි ඉපැරණි සංස්කෘතිය බේරාගැනීමට ඉදිරිපත් වෙද්දී අනිත් ගෑණුන් ගත් මග යමින් උන්ගේ ගෑණු කලිසම් අඳිති.

තව බොහෝ උදාහරණ මෙය සනාථ කරලීමට දිය හැකි ය. එහෙත් ඔබටත් කල්පනා කරන්නට දෙයක් ඉතිරි කළ යුතු ය.

මා මේ සියල්ල කීවේ ජනේ (ජනේ කවුදැයි දිගටම කියවාගෙන ගියොත්  බලා ගත හැකිය) ම වෙත එල්ල කළ අපහාසයකට උත්තර බඳිනු පිණිස ය. මේ බ්ලොග් සටහන් ලිවීමෙන් මට නොසෑහෙන ලෙස ලැබෙන බව ඇත්ත බවත් ඒ මගේ ඇඹේනියගෙන් හා ප‍්‍රතිචාර එවන අයගෙන් ලබන බැණුම් ස්වරූපයෙන් බවත් මම ජනේට කීවෙමි.

ජනේ සිටින්නේ මට බැරි වෙනකම් ය. මගෙන් ගිලිහෙන දුර්වල තර්ක කෑල්ලක් අල්ලා ගැනීමට ය. ජනේ සිතුවේ හොඳ කෑමක් ලැබුන බවකි.

ගෑණිටවත් තේරුම් කර දීමට හැකියාව නැති මගේ දුර්වල තර්ක අන් අයට පටවන්නේ හදන්නේ ඇයි දැයි ජනේ මට කොචොක් කළේ ය.

කෑමක් යයි සිතා ඇත්තටම ජනේ පැන අල්ලා ගෙන තිබුනේ හොඳ ඇමකි.

මගේ ඇඹේනිය මට බැන්නේ මා වැරදි අදහස් දරණ නිසා නොවේ. ඇය ද ඒවා පිළිගනියි.

එහෙත් යුද උන්මාදයෙන් උමතුව සිටින මිනිසුනට මේ වෙලාවේ මේවා කියා වැඩක් නැතැයි ඇයට ඉවකින් මෙන් දැනේ. මට ඈ බනින්නේ ඒ නිසා මේ කරන ව්‍යායාමය ඵල රහිත බව කියමිනි. ඇගේ ඒ ඉව මට නැත. මා හිතා හිටින්නේ මේ උන්මාද කාරයින් කරුණු ඉදිරිපත් කොට මට වෙනස් කළ හැකි ය කියා ය. ඒ ගෑණුන්ගේ මොළයේත් පිරිමි මොළයේත් ඇති වෙනස ය.

ඇගේ ඉව මා බාර ගත යුතු ය. එහෙත් ඈයට එකවර පිළිගන්නට අමාරු කාරණය නම් එයින් වෙනසක් නොවෙතත් මට එයින් සහනයක් ලැබෙන බව ය. ඒ මා පිරිමියෙකු නිසා ය. ඇය මට බැණ බැණත් තවමත් ලියන්නට ඉස්පාසුව සළසන්නේ ඒ බව ඇය ඉවෙන් මෙන් දන්නා නිසා විය යුතු ය. ඒ මගේ පිරිමි මොළයට ඒ හැසිරීම වැටහෙන විදිහ ය.

අනේ ජනේ ඉඳල ඉඳල අල්ල ගත්තේ ඇමක් නේද, කෑමක් කියල? ජනේ ඒ වුනාට  ඒකෙන් අපට අවස්ථාවක් ලැබුන අලුත් යමක් කතා කරන්න. ඉතින් ඒ ගැන ජනේට ස්තුතියි.

ජනේ ගැන දන්නා නැති අයට මගේ අවසන් බ්ලොග් සටහන් කීපයට පිවිසීමෙන් ජනේ ගැන දැන ගත හැකි ය.

Posted in: Uncategorized